ÅNGEST AV SVERIGE!

det var minsann längesen. jag kom hem imorse klockan 5 med planet. Jag är skit stolt över allt jag köpt :) shopping is everything in thailand, bangkok mest såklart. vi var på phuket iår, svenne ställe till tuuuuusen ! tom. svenska veckotidningar och svenska affärer , man blir ju gaalen på alla svenskar där, det var fjärde gången men vi har tidigare åkt t koh samui, koh pangan och koh tao. Koh samui är bäst. Pratade precis m pappa han och G hämtar zalsa (our cat) nu och kommer hem , det är bra. Ni kan inte fatta vilken ångest jag hade när jag klev av planet . SHIT det var hemskt, jag tänkte att jag kan bara inte vara här , måste ta första flyget tbx. jag fick helt ont i magen och allt , usch! och nu sitte man har hemma.. sjugo i fyra och vet att fucking skolan börjar imrn när man igår solade och shoppade i 32 graders värme! jag orkar inte , men som pappa säger , paradiset ligger faktiskt bara 10 timmar härifrån! och jag måste tillbaka .. jag vill inte gå t skolan imrn .. likaså min brorsa vi orkar inte men ma o pa kommer nog inte sjuk anmäla oss. jag blir galen, sverige -usch ! när jag kom hem var det noll grader ?! jag frös skit mkt fast jag satt i mjukis och hela skiten som jag sluppit om jag kunnat få stanna . och sen berättar anna att hon ska thai i vinter, det är lite långt kvar men jag ska fanimig med !

Kommentera!

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410