alltid bäst .

haha det är ju alltid kul om ngn läser min blogg.


ialf , idag hade vi dt nice , på hemkunskapen fick vi göra rulltårta !
YES säger jag bara, haha dom man köper i affärerna är så shjukt äckliga !
sen hade vi städdag . eftermiddag . haha , men lugnt för vi slutade sjugo i 2 .
Hanna jag S gick ut och satte oss , haha skit fint väder - Varmt !
fast nu framåt kvällen börjar det bli kyligare .
ska söka omkring på låtar osv och sen blir det komf.
sen så vet jag inte hur mkt jag kmr blogga imrn åså
för jag vet inte vad som händer senare på kvällen.
menmen , hur har ni haft det?
kisses !


just nu kanske det 'är lite mörkt ute.
men vänta bara , framåt går vi ju .
mot ljusare tider!
så vänta ,
sommaren , här kommer den !

Kommentera!
Postat av: Selma

Hur ändrar man färg på texten? Man ser ju inte vad det står. Du får hjälpa mig!:)

2009-03-26 @ 15:39:29
URL: http://selmaa.blogg.se.blogg.se/

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410