12 orskar att hata henne, för tillfället ialf ! [a]

omg nu blir jag galen !
shit ,

engelska plugg mm. ;

1. jag har läst igenom de sidor vi ska kunna tills imrn , inte ett skit av det har vi gått igenom
2. det står olika saker på olika sidor .
3. hon har inte lärt oss ngt av det
4. vi vet inte hur provet kommer se ut så man vet inte riktigt vad man ska plugga till?
5. jag vet inte vad jag ska göra ?
6. jag blir galen på vår engelska lärare !
7. hon säger att vi kan lika mkt som dom andra åttorna , HALLÅ VI GÅR I ENGELSKA KLASS,
    DET ÄR PGA DIG VI INTE LÄR OSS NGT !?
8. hon kommer ofta sent till lektionerna 
    (visst är det skönt med lite håltimmar då&då men vi har ju inte ofta lektion)
9. vi får nya saker att göra hela tiden så vi aldrig hinner avsluta det vi hållde på med innan.
10. hon ger oss först 2 läxor men kommer sen på 5 till att ge oss .
11. sen kommer hon på att uppgiften ska vara inlämnad nästa dag men vi har inte änns börjat på den?
12. först ska vi skriva en lista på vad vi inte tkr om, ex redovisa , hon säger att hon ska undvika det vi
       inte tkr om, nästa dagen kommmer hon på att alla ska redovisa/spela upp ngt för klassen?

jag vet inte vad ni tkr men jag får lite panik av henne, i 8an höst termin gick alla ut med minst G
i engelska och svenska ! och iår känns det som att hälften kmr få IG. de flesta , alla ? kmr sänka sig.
men problemet är att på ngt sett skiter man i läxor (hon kollar ju ändå inte om man gjort dom)
och hon är inte lika hård med betyg , det är ju bra . men man lär sig inget och har inget att kämpa för
eller lev upp till ? PANIK , that is the only thing I can say right now . Do you agree ?

Kommentera!
Postat av: Anonym

matilda, hjälp mig jag har gjort en blogg men jag vill ha fin design! help gå in på msn

2009-03-31 @ 19:38:43
Postat av: Anonym

matilda, hjälp mig jag har gjort en blogg men jag vill ha fin design! help gå in på msn

2009-03-31 @ 19:38:50

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410