dagen + dresscode ;

Jag skrev faktiskt ett inlägg imorse - men det publicerades inte, men då tar jag det från början i såntfall !

Soligt väder idag också . Jag gick upp nio för jag behövde det !  Sen var jag lite på datorn och åt frukost & duschade. vid ett åt jag pannkakor (som jag gjort själv) och sen vid halv fyra stack jag & mamma och tog en spruta.

Nu måste jag fråga vilka som är lite uppdaterade hära ? ni som inte är det - idag var det volvo ocean race, eller det har pågått sen november ungefära. Folk , eller ja båtar tävlar mot  varandra, alltså från olika länder. världen runt seglar dom. jag tror det är imrn de går i mål i typ reykjavik (hur det nu stavas - islands huvudstad) eller något. men dom kör små sträckor' = etapper som det annars kallas, ialf så har redan sverige vunnit mest etappar och ligger då före, vilket har gjort att även om sverige inte ens kör sista biten, har vi redan vunnit ! Ialf så åkte dom förbi sthlm idag, första gången, detta händer typ ones in a lifetime , så det var trevligt. fast racet är var fjärde år, men har aldrig / kmr typ aldrig åka förbi sverige igen !

Ja när vi sett på det så stack jag, ma & pa, iväg och grattade släkting, eller a fru till släkting. så det var trevligt. men sonen till henne känner killen som mördade Therese Rojo. Lite hemskt, men han går i deras skola, så han vet vem mördarna är + therese . Men jag stack därifrån tre från farsta och träffade anna i råcksta (typ vällingby) vid fyra, så strövade vi omkring i vällingby och sen så åkte vi hem till henne, sen ner till slussen, där dom har någon grej - firande något ? och stannade i halvtimme kanske. men sen tog vi en promenad i till stan och gick runt lite där vid åtta, haha oki allt hade stängt typ. men sen hem till henne och såg på tv . och nu hemma  ! :)


Kommentera!

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410