Stjärna på himlen ; - en tanke, en åsikt




Vad tycker ni om att man köper en stjärna på himlen, hallå va ? Själv skulle jag bli skit glad om jag skulle få en stjärna på himlen, det skulle ju vara skit roligt ! Men, det är ju inte liksom som " - ska inte du också köpa en stjärna? , jag har en där, Den där uppe är min, ser du? " haha alla miljontals stjärnor, haha dom räcker länge ; D men alla kan ju inte få. Skulle ni vilja ha en stjärna?
Tror egentligen att detta är mera ett påhitt för att tjäna pengar. för det är ju ganska dyrt att köpa en, vad jag hört, men något som varar för evigt, eller? eller har man inte sin stjärna forever? Jag tror ialf att det är ett smart sätt att tjäna pengar på så det var ju smart av den som kom på det. men betyder inte det då att den personen som kom på att han kunde sälja stjärnorna är den som äger alla osålda. haha stjärnor & sälja , man snackar om sälja en tv , det låter helt absurt med att sälja en stjärna.

Om ni läser litemera kändisbloggar' så har ni säkert sett detta, vänta här nu. alla har fått sin stjärna inom fem dagar, men det roliga är ju att ingen vet vem som köpt stjärnan ; D !



Kommentera!
Postat av: EBBZA

Gosh va fin blogg =)

Haft en bra dag?? <3

2009-06-08 @ 20:57:34
URL: http://ebbza.blogg.se/
Postat av: Itha

Sv: HAHAH "älskar att bo i ingenstans" maha ; D

2009-06-08 @ 22:05:07
URL: http://ithaslife.blogg.se/

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410