lite av eftermiddagen;

Hemma nu ! Först var vi kvar hemma till halv fyra något, då jag diskade och Hanna&jag testade ngt spel jag fått för kanske 3 år sen? Efter stack vi till götgatsbacken och mötte upp några ut klassen (Johanna, Mona, Gabbie, Moa, Hedwig) som satt på ett fik. Sen, kanske högst en halvtimme senare stack jag och hanna in till stan. fick tyvärr inget med mig hem , leter efter två grejer som jag bara måste ha men hittade ej. Köpte ialf jordgubbar ! och sen stack vi hem runt halv sju. Hem till Hanna och började se på någon film, men sen börjar ju UglyBetty nu så stack hem. Är hemma ialf och ska äta lite. Pussar!

Kommentera!

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410