hihi

Home ! Träffade Lelle istl , först åt vi pizza och stack sen in till stan med henne. där gick vi runt lite bara. kollade å så men köpte inget. Aja, sen till götgatsbacken fort för att kolla om någon börjat med rean där..

så såg vi paulinadanielsson. haha jag leker inte att jag är 'cool' för jag sett henne, nej det har nog många gjort. men grejen var att jag kom inte på vem det var först så blev jag stirrandes på henne för jag bara "shit jag känner verkligen igen henne, vem är hon ?! " sen kom jag på att det var paulina och jag känner henne ju inte så först tänkte jag säga hej, men sen bah oj hehe jag känner henne inte. Och lelle tänkte lika dant, vi stog liksom framför henne & båda vi kollade på henne , och hon tillbaka. haha så gick vi bara, eftersom både lelle& jag bara kollade och försökte minnas vem det var :) ångrar kanske lite att jag inte var så trevlig som inte sa hej & var trevlig, men sekundrarna innan stog ju båda vi och bara stirra för att lista ut vem det var hehe. aja hon har ialf en sjukt bra blogg ! - okej inte för att alla vet det menmen..

aja, hemma nu sen fem kanske och ska ta det lite lugnt nu. pussar !


Kommentera!

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410