enkelt för det är tråkigt väder

God morgon sötisar. Jag har verkligen ingenting att göra idag , och det är inte skönt , utan det är tråååkigt ! Shit vad jag har tråkigt. Gabriella skulle iförsig kolla om vi kunde göra något efter hennes tennis, men jag orkar inte ringa någon. orkar egentligen inte åka till stan eller något. men kanske gå på bio ? det skulle vara roligt. Jag gick upp vid kvart över elva ialf och fixade mig och inte smink men sen har jag städat på lite olika ställen i huset . Men borde packa. vi ska iväg på husbils semester, fast bara en vecka men ändå ? aja. pusspåer !

verkade inte vara så bra väder och orkar inte direkt fixa mig så .. enkelt helt enkelt !

Kommentera!

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410