en regningskolavslutning & frisyrer .

Shiit har lite mycket att göra egentligen men ni vet ju hur det är , man orkar inte ta tag i det. Ialf så har jag börjat tänka på skolavslutningen igen; borde nog ha lösnaglar så det blir lite snyggare men vet ni vad det ska regna på tisdag - Hallå?! vadå regna på en sommar skolavslutning? och på måndag då klassen ska bada? 

Och sen så har jag tänkt på frisyrer bara för jag fick förfrågningar plus hittat massa på bloggar etc om det så börjat tänka på det också. Har hittat massa hårklämmor, vad det nu heter, som jag verkligen aldrig använder. never . så det kanske man borde ha? , sen tänkte jag på rosettfrisyr hihi, bara för itha gör skifina sådan på sina vänner så (a) . Men en sak som är bra är att jag äntligen fåtte en ny hårspray , förra var slut så fick ta alla småburkar' men de tar ju också slut men entligen har jag en ny !
 - suddig menmen, fick kanske dopet?

Kommentera!

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410