lördag,

Hejkvällen ! Just nu är jag hemma själv, vi somnade fem och jag vaknade elva då jag fixade runt i hemmet men väckte dom andra halv ett så lärde vi Kim vårt egna kortspel och sen så vid tre stack hon hem och jag & Hanna strövade runt och jag fick lite panik om vad jag skulle göra följa med bort eller inte? sista sista sekunden så bestämde jag mig för att inte dra iväg utan tänkte gå på grönan istället. problemet är bara att min guldkort är borta i flytten så jag hittar det inte , vilket inte är sådära jäätte bra. menmen ska dra ut lite nu tror jag. puss.


Kommentera!
Postat av: charlotte

grönan nån dag? :)

2009-07-13 @ 17:17:34

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410