back

Äntligen är internet tillbaka, vad händer idag ? Först har jag bara en plan och det är att hanna och jag ska dra ut till landet ikväll och se 8:onde avsnittet av Harper's Island - ingen missat visst ? Går tjugo i tolv måndag - torsdag på fyran. bara tretton avsnitt och det är åttonde ikväll så. Men ialf , det regnar ute och jag känner inte för att gå på bio. inget som går nästan och har ingen lust. läst bloggar, som såklart måste uppdatera 9 ggr per dag, haha jobbigt men jag klarar mig.


Ja juste, lite saker som hänt när jag varit borta;
 - klippt mig, för det var så slitet .
 - bytt rum, måste bara köpa lite grejer till så är det snart helt färdigt
 - kommit på ett kortspel - kärring (a)
 - spelat mycket golf
 - träffat gamla vänner 

pusspuss






Kommentera!
Postat av: ieshis

matilda du är snygg sluta göm dig!

2009-07-10 @ 22:38:14
URL: http://noracurtis.blogg.se/
Postat av: ieshis

inte min blogg........

2009-07-10 @ 22:38:59

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410