snabbt

bara ett snabbt inlägg innan jag drar t farmor. haha idag har jag och bella varit skit duktiga på so:n , vi jobbar på starkt :o ! haha sen blir jag sjuuukt irreterad på vissa . åh! ASSO SLUTA LÄGGA SIG I ! plus att jag hatar bråk , visst om man är sur och skiter i den andra ? men  massa onödiga meddelanden som bara är lögn? :s lägg av bara !
okej nog om det , jag ska skita i det nu! a jag har tre val av bok t thailand .. läxa' , vene vilken jag ska välja. men det löser väl sig . a sen har jag tagit dt lugnt :) och måste skicka so t bella (som tyvärr får redovisa själv) och jag ska snart åka. pappa ska bara äta klart och sen ska vi packa in katten och ta med allt. men ni får ha det bäst kisses , kanske skriver senare ikväll? nöjda med bloggen eller ska jag göra om något ? haha ska nog lägga in en klocka nu! <3

Kommentera!

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410