si

let's see. Okej idag har jag varit i skolan och vi dansade upp eller vad man ska säga på idrotten (vals) fett stolt för mitt betyg :) haha sen så har jag varit hemma kollat på 90210 och sercret life of a... och top model , haha tycker aneligh ska vinna men det kommer säkert bli mckey :/ . haha aa, juste varit duktig och fixat med mina bilder , lagt allt i mappar etc (a) , franska prov nästa vecka -.- och imrn italienska , kanske inte visste det men går på c-språk italienska och går i engelska klass. hahha ni kanske tror jag är sjukt iriktad på språk men nej! hahah hatar typ franska haha och jag fattar inte hur jag fick  det betyget jag har? :s haha bättre än förväntat , sjukt bra betyg i alla språk för förra året - okej ngn måste ha gjort fel ? (a) . nää okej nog snackat . måste plugga ååååååh orkar inte . haha herå :) 

Kommentera!

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410