morgon

God morgon .. jag har sovmorgon och upptäkte det nu :( , kolla skickade sms t H och jag fick ingen leverans rapport fattade jag att idag skulle vi ha sovmorgon, asso vi har haft fram och tbx 2 ggr så jag vet inte riktigt, så nu börjar jag halv tio? usch inget att göra. men ska träffa H sjugo i 9 :) great fun. nu ska jag bara söka runt på bloggar, och jag vet, min blev tooo much pink, fixar jag det inte ikväll så kanske imrn på morgonen sen tar jag flyget t thai . kanske bloggar där om jag får tid och en data finns i närheten , annars säger jag kisses om jag inte kan göra ngt mera inlägg.
A okej idag ska det vara en lugn dag utom att vi ska ha hemkunskap (läraren hatar oss , och vi henne)! i 7an innan vi änns börjat skooolan typ fick vi en extra lärare för dom visste att vi skulle vara sjkut jobbiga . en lärare klarade av oss, men hon gick i pansion i vintras och nu har vi en ny lärare som alla hatade i början . Fast det var skönast i mellanstadiet då ingen vikarie ville ha oss så vi hade ingen skoldag , eller om det var flera dagar? haha vi var sjukt taskiga mot alla vikarierna och det var en som typ hade börjat gråta pga oss ..
ja okej vi kanske inte var ngn A klass precis, menmen. det kan inte alla vara, och det blev ju inte bättre i högstadiet? :) men whatever. jag vill spela ngt roligt spel på datorn och måste skriva dagbok ! men ni  får ha en topppen dag ialf ! <3


Kommentera!

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410