bråk brååk bråk

okej det där med pluggandet gick ju inte toppen :/ orkade inte och min italienska homie hon kommer inte vara där imrn hon ska kolla ultra ljud :o haha visst låter det som hon är gravid men det är inte drf hon ska kolla ngt annat :) ialf så sökte jag runt på flera bloggar och shiiet vad folk har skrivit om kissie och paulinas bråk . haha intressant och läsa :) , börjat precis läsa paulinas blogg, den är jätte bra . men kissie ? vet inte orkar aldrig läsa det hon skriver :s . typ i början av sjuan hittade jag en kissie drivblogg den var riktigt rolig men nu hittar jag den inte? ngn som vet vilken jag menar? haha skulle vara roligt och veta om den fortfarande är rolig , det måste väl vara lite tråkigt att driva om samma person i flera år? men vem vet , det kanske är skit roligt (a) , hihi tror inte det menmen. nä okej jag måste ta och plugga nu .. jag är trött och vill inte . läntar t thailand. inte långt kvar och mamma har redan börjat packa men jag blev irreterad när hon börjat ta fram allt haha men det är luugnt (a) , nej nu måste jag sluuta ! okej vi hörs , ska försöka skriva imrn , pussar !

Kommentera!
Postat av: Anonym

alltså shit, gå mer här och samla poäng! har redan fixat så jag får ett presentkort på h&m! =D http://www.gratisrefill.se/recruit/25623/

2009-02-10 @ 23:13:16
Postat av: Anonym

jag förstår dig allt bråk .. ja det blir mycket sånt . jag är en trogen bloggläsare till dig. Jätte bra blogg ! KEEP GOING

2009-02-13 @ 15:57:38

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410