Alloooojh !

Aloojh!
okej. jag är bäst! jag kom på det nu. börjat fixa sidan nu. den var ju total mess before! okej just nu också men vänta så ska ni snart få se!
inte skrivit på länge . haha jag vet menmen. i skolan har allt rullat på. spelat upp på musiken, haft franska prov etc. japp ! omg typ tre dagar kvar sen slipper jag allt! ALLT ! a , sen har jag börjat smsa med en gammal kompis igen och bråkar med en annan. haha that's just life ! och ni vill inte veta om vad okej . a men helgen har bestått av plugg och släktträff typ - birthdays ! Idag hade vi basket på gympan och jag kämpade mkt mkt mkt [a] plus att jag var typ lite sjuk vilket jag inte vill bli -.- asso nej det får jag inte! a men jag ska ta och fixa mera. haha det där om paulina kissie bråket var ju inte det ändå bråket haha men who cares? kisses .

Kommentera!

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410