gymnasieval och jul

GYMNASIEVALET om typ en månad eller två - what?! nu har jag fått mina betyg, varit nöjd och så tills man läser andra människors betyg . HA kan jag säga. aja får helt enkelt höja mig till nästa termin, eller visst är det dessa betyg vi söker in med. men såklart är det ju prelliminära.

Nu är det lov , jag har fixat rummet och pyntat granen. julklapparna ligger jag efter med men det är troligen för jag intalat mig själv att det inte är jul eftersom det inte varit någon snö. men nu så är snön fallen, det är minus grader ute och grannen är pyntad. dags att köpa julklappar nu då - fyra dagar innan julafton, great !


Kommentera!
Postat av: Charlotte

Det kommer att gå bra med gymnasievalet!

Mysigt med snö nu! :)

2009-12-21 @ 23:42:05

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410