falskt.

kan inte påstå att jag är på bästa humöret, jag förstår inte varför jag är trevlig mot folk som är falska, som jag vet är falska , som alla vet är falska. varför ska vi tjejer alltid vara så, snacka skit och hålla på. Killarna kan vara players otrogna eller whatever och då kan vi bli irreterade, lacka blablabla på dem , men vänner som inte ens är det. som är falska . som spelar en roll, som spelar en del i livet dom inte bryr sig om . visst ni hänger inte med här kanske, men jag kan säga er. hälften av de ni tror ni känner är falska och snackar skit bakom ryggen på dig varje dag. man kan tro att jag nu skriver för det är någon jag är irreterad på för tillfället. kan säga att så är inte läget, för ärligt har jag haft det bra på sista tiden. jag kom bara på det idag/nu för jag hör mer än ni tror om vad som försigår ibland folk jag inte känner. shit vad jag skulle vilja peka ut någon nu som du kommer tro är din bästevän eller liknande som snackar såå mycket skit om dig och dina vänner så du inte kan ana det. det var allt. så alla ni som faktiskt läser detta, var riktigt säkra på vad och till vem ni säger något till för shit vad det kan bli fel om ni säger till fel person.


Kommentera!
Postat av: jennipher

tro mej, du kmr gilla de!

2009-12-20 @ 23:20:37
URL: http://findout.devote.se

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410