Torsdag den 27 Augusti

Började såklart med skola klockan 8.00. Med träslöjd, ska göra en dvd/cd hylla, just nu har vi över 50 filmer nerpackade för dom inte får plats i hemmet haha, tänk på att vi har etage våning. Sen hade vi lite senare på dagen so ialf, snackade om Judendomen, fick även reda på att en i klassen tydligen är Jude. Och avslutade bara dagen med engelska. Efter skolan stack jag, hanna, charlotte & Saskia till grönan. bara till sju någon gång, sen gick hanna och jag och kollade på kläder i någon timme haha då jag även såg Amir (gaybloggen) så nu har jag sett alla, amir, kissie, dessie, paulina ! hihi. Sen hemma vid 8, tv och dator, men nu måste jag stänga av. Puss&godnatt !

(nu fick ni även en smygtitt på mitt nya rum)

Kommentera!

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410