Måndag den 31 Augusti !

Nu är det måndag, första dagen efter helgen. Jo men igår då. Började med att jag kom upp halv elva åt lite frukost, gjorde någon uppgift so. ett stack hanna och jag till grönan och stannade bara där en timme. hem, packade ihop allt och såg på tv. Sen då klockan halv fem mötte vi upp, Peter, Isac, Nathalie, Anna, Hanna, Maud, Linnea och Jennipher , jennipher fyllde 16 ! Mötte dom i Rålis där vi snackade och grillade sen var det även en  inspelning av någon rapmusikvideo som vi kollade på lite. Därefter gick vi till Mcdonken där några åt glass och så kom emil. Sen stack jag, Hanna, Jennipher och Linnea till Kista galleria där dom handlade på ginatricot och sen åkte vi hemåt. Hanna&jag fick vänta en halv timme på Spångastation, inte mysigt.. men mötte upp Anna vid Karlbergs station och åkte hem. Kom hem nio och var skit trött !

Idag hände det inte mycket, skola som vanligt, teori på gympan. Ja nu är jag hemma och nu börjar det dra igång med läxor, så är jag hungrig också, ska äta lite. pusspuss ! 
 
Dagens;


Kommentera!
Postat av: Diane

Hejsan snart är jag tbx och ska börja blogga igen :D, så hoppas du har saknat mig:P



snyggt linne har likadan :)

2009-09-01 @ 17:59:21
URL: http://dbedikter.blogg.se/
Postat av: Nadia

UPPDATERA

2009-09-02 @ 19:20:42

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410