easy day.



så var dagen idag, på engelskan ny lärare, varje år ny lärare i engelska tänk då på att det är vi som är engelskaklassen vilket inte är speciellt bra. men jag har hållt mitt betyg hittills vilket är skit bra ! Men hon går tillbaka till våra gamla rutiner, inget fel med det. men jobbigt att byta varje år ! Matte ny lärare och bild lite genomgång sådära med ny lärare i år igen ! Aja, när jag slutat stack jag, selma hanna till selma, åt mackor och te och sen satt vi ute med kort! Och hemma vid sextiden. pusspuss

Kommentera!
Postat av: h

Jag såg inte igår att du hade ändrat, men de va fint! <3

2009-08-25 @ 19:10:01

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410