Den innersta kretsen !

Hemma nu. Jo igår kväll åkte jag till landet med familjen och hanna. Såg på filmen High crimes, helt okej och sen kollade jag slutet av Den gröna milen, har sett delar av den förrut, eller hela men kommer inte ihåg allt. den är ju skit bra, men jätte hemsk. shit mår verkligen dåligt med det dära i slutet med Paul, usch ! det klarar jag inte av att se. sen imorse gjorde vi klart ett 500 bitars pussel, och åt mat. kom hem halv fyra med bussen och drog till grönan med Hanna , Selma & Charlotte fyra till åtta. Sen nu är jag hemma och ska se den innersta kresten på fyran och så igår fixades min data på rummet så nu kan jag visa bilder igen och idag fick jag tv på rummet ! Puss&godnatt


Kommentera!

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410