shopping.

hejsan sötnosar, internet på datorn funkar nu äntligen efter en halvtimme,
jag har shoppat lite grejer också men det blev inga kläder som jag igentligen behöver.
Men ni ska få veta priser & saker jag köpt & ikväll får ni se bilder för Usb-kanbeln är inte med.


- 10 färgpapper till scrapbooking, 17.50:-
- en blommig kopp, 40:-
- 2 par svarta leggings, 72.50 :-
- 2 par strumpor (sådana som bara går över tå&häl), 20-30 nått sånt
- wee fit (till bror & mig) 1095 :-
- ett par svarta ballerinor med kilklack , de sista paret ! 499:- 

sen testade jag 2 par svarta klackskor också, jag går inte ofta i klackskor,
visst mina svartamocka skor jag haft i vinter , dom hade ju lite klack
och sedan mammas vita som jag hade på någon återträff, hanna kommer du ihåg hur länge jag stog&velade ifall jag skulle ta dem eller inte ? det var tider det haha
och sen testade jag ett par fina vitaklackskor, ser ut som mina ballerinor jag köpte förra året fast m klack.
yesyes, så jag funderar på att köpa ett par svarta klackskor nu någon dag.
sen så var vi på restaurang och jag tog massa bilder ute, skit fint väder ! inte ett moln på himlen,
och faktisk även fast det är ingenstans så är det jätte skönt, man har massa tid och man kollar inte änns på klockan.
Plus att jag sen träffade Familjen Falk , Fannie falk och jag träffades på en bröllops fest typ för mammas kompis förra året & här bor hennes mormor också , det var så att mamma och hennes pappa känner varandra från högstadiet,
yesyes, så fick ni reda på det.
Bilder ska ni få ikväll.


Kommentera!

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410