it can always stop whit a beautiful end.

abbooo shoo , (tråkig jag är .. )
anyway I'm home . idag fick jag tbx franska & engelska prov ,
men det ska jag inte prata om, då blir jag deprimerad ( haha , fast elsa har lovat mig att hjälpa mig ur den då)
yes , lugn dag , var ej med på gympan ( sjukt ont i halsen ) jag börjar bli SJUK! 
men det ska jag inte ! noonoo ! 
så när alla andra var på lektion, gick jag & elsa & nadia ut , neråt vattnet & tog foton & pratade.
och sen var jag tvungen att köpa fisherman's friend & choklad !
och så hade vi so prov, kändes bra (men jag ska inte säga too much).
senare tog vi också massa foton från lunch för vi skulle underhålla oss innan lektionen började.
senare på franskan skulle vi göra påskkort ! (a) , min kykling blev perfect !
och efter skolan gick hanna & jag hemåt , tänkte ringa Kim och träffa henne .
men planen gick upp i rök när vi träffade elsa ( gamla klassen&konfa kompis ) , på ett berg,
där hon solade och läste , så vi satte oss vid henne och snackade i ungefär 2 timmar i solen.
skit skönt ! 
sen gick jag o H hem t henne och såg på Raise your voice och nu är jag hemma .

 

- moa, olivia , johanna, mona & jag som knappt syns (a)



- the sun is shining above us


- elsa


- nadia



- elsa, om ni ska förtstå bättre , kan jag skriva elza istl.
plus att ni ska få hennes blogg adress; (elsa don't forget this !)
http://elsascott.blogg.se


- elza .
   och bakom hennes huvud kan ni se mina skor & min väska som dom tyckte var roliga att hänga upp.



- moa, hanna, olivia , johanna, elsa, mona, selma, jag !
ser ni vilken tid bilden togs ? jobbigt läge ? fast det var bästa bilden jag hittade !


kisses !

Kommentera!
Postat av: elsa

vad exakt var det du menade med att jag blir bra på kort? :o

2009-04-03 @ 22:00:25
Postat av: Elzzza

Jag glömmer aldrig ;) Kan jag sno bilderna på mig? dom blev fett sommriga! :D

2009-04-04 @ 09:48:08
URL: http://elsascott.blogg.se/
Postat av: Selma

Min pås på den bilden e ju megasnygg ju! speciellt om man zoomar in eller hur? (ironi så det skriker om det!)

2009-04-04 @ 18:43:09
URL: http://selmaa.blogg.se.blogg.se/

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410