Smink, it is everywhere around you !


 nästan, om inte alla använder smink, det kan vara i hela ansiktet eller bara lite för att täcka ett märke eller vad som helst.
Även jag använder smink, varje dag så jag ska inte säga att det är fel, nej det är inte vad jag försöker säga här.
Men visste ni en sak ?
Det finns ju konserverings medel i smink , inte sådant som finns i mat utan annan.
Plus sjukt mycket gifter (närmare 900) !

"Flera av de 900 ämnena kan ge cancer
Visste du att det finns 900 farliga gifter i ditt smink?
Och att många är så farliga att du riskerar att få cancer.
Vi håller sakta men säkert på att sminka oss till döds."

Just precis, vi håller på att sminka oss till döds,
är det bra ?
Skulle inte tro det va.
& igentligen har vi tur som har sminket ,
eller jag menar vi använder det jämt !
För att inte skämmas över något,
för man kan bara sminka över det?
Killar har det där emot jobbigare..
eller bättre ?
Det är inte ofta du ser än kille sminkad,
men de man ser blir ju identifierade som
gay ,
fast jag tycker faktiskt att vi accepterar det mycket bättre nu än förrut. Det tycker jag faktiskt .
Men, tillbaka nu.
SMINK ÄR INTE BRA !
Nej, det är verkligen inte det.
Det är ganska hemskt att vi börjar sminka oss till döds!
Nej usch , och jag menar,
det är faktiskt så att de billigare sminken är faktiskt bättre, de kanske inte är dior men det finns
inte lika mycket skit i sminket !
Så om ni behöver smink , ta billigt eller
helt enkelt sluta !
Jag använder alltid smink så ja..
men visst man ska tänka mera på vad man faktiskt kletar in ansiktet i !


Läs lite extra om du vill;
just press this text!


Kommentera!

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410