SKOLDAG&TOVE

Ialf, hejsan. varit hemma ett tag nu. Idag började vi 10 och slutade halv 2. Först ritade vi, sen aulan besök för operation dagsverk.. och lunch och tillslut tjej-jouren kom på besök, och snackade med oss om våldtäkt & hur man ska försvara sig & att om man blir våldtagen är det aldrig ens fel etc. Och sen fick vi gå hem tidigare, något om att vår lärare blev sur för att vissa (kille eller tjej vet jag inte) tyckte typ annorlunda än vanligtvis om våldtäkt och så. Sen efter gick Tove & Jag och simmade 1000 meter ! Plus typ 40 armlyft? som Tove kom på, sen tog 3 äldre tjejer efter oss och började göra lika dant , haha förebilder ? (a) . Efter gick vi och åt någon yoghurt .
Och lite och Tove bah; Det här var ju gott ju! Matilda jag vill ha mera !
Och sen kanske 5 minuter efter ringer hennes pappa, och såhära säger Tove
(alla hennes svar, vene vad hennes pappa säger );

- Köp något nyttigt, typ.
- Nej köttfärssås är inte nyttigt.. eller jo okej .. Och köp en morot också!
- NEJ DU KÖPER INTE GLASS, VERKLIGEN INTE! NEJ PAPPA JAG SKA INTE ÄTA NÅGON GLASS JAG HAR HÅLLIT MIG I TVÅ DAGAR NU,
VÅGA INTE !

Det var allt från mig nu, ska springa ut i köket för jag ska äta mat snart!

Tove på bild;

Kommentera!

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410