pussar

Jag är ialf hemma nu, hur är det med er? Jag har varit och övat igenom konfan , och sen hängt upp lappar om min borttappade kamera & åkt in till stan med pappa och köpte ett par vita jeans, och övat franska & lyssnat på musik. Och mormor kom för kanske en halvtimme sen. Senare ska jag dra ut och försöka glömma hela konfan & plugget så det blir bra. Är trött också , Hanna och jag kom för tidigt till konfan imorse så vi gick omkring och handlade macka på bageriet där i närheten och sen så i slutet fick vi glass & godis så det var bra ! Bilder får ni ju vänta med som ni förstår men jag ska försöka komma igång lite mer med bloggandet ändå. Hoppas ni mår bra ! Kisses , Matilda.


Kommentera!

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410