morgon helt enkelt !

God morgon, sitter här & väntar & försöker samtidigt fixa mig ! Hur mår ni ? ,
själv mår jag helt okej , trött bara , somnade faktiskt kanske kvart i elva, jag var trött då !
Men skolan tar på krafterna helt enkelt. Fast jag börjar halv tio dag , men träffar Hanna vid sjugo i nio (frukost)
så jag får vänta lite til..
Ikväll är det konfa, helt enkelt som vanligt . Fast vi ska nog prova dräkter (?) .
LIte extra info dära . Det är inte sol idag , det är typ kallt , runt fem grader , men det ska jag klara av.
Sen idag hämtar mamma mina skor på omklackning, (par vita ballerinor) , och sen kanske jag måste börja packa
til helgen. Och på fredag tänkte jag dra in till stan innnan vi åker, om jag hinner, och köpa en mjukis dress & ngt mera.
Så vi får se hur det blir med det ! Men nu ska jag fortsätta läsa bloggar , fixa mig etc , så får ni ha det trevligt !
Kisses (länge sen jag skrev det va ?)

(det blev knasbilder, så jaja)

Kommentera!
Postat av: Elsa

GISSA VEM SOM KOMMENTERAR!?

2009-04-16 @ 19:16:15
URL: http://elsascott.blogg.se/

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410