konfirmerad! And i know you like it.

Jag är tillbaka ! Tillbaka som en konfirmerad människa ! Igår var mitt sista inlägg som okonfimerad människa ! Yes, idag gick jag upp halv åtta, fixade mig skit fort ( en timme ) sen stack selma och jag och handlade noblesshjärtan & kort till prästen och assistentledaren. Det har varit en toppen dag ! , vi kom till kyrkan vid 09.20 , gick igenom 'showen' , fixade oss och sen klockan 11 drog konfan igång. Jag hade räknat med mycket flera personer , men det var bara runt 50 pers. Det gick faktiskt skit bra, jätte nöjd och vi fick en bibel & en ros var och efter blev det flera bilder och sen hem där släkten hade lite mat & fika . Så fick jag jätte mycket presenter (smycken & en bok ) , så det var lite mysigt och sen somnade jag i en timme - sjukt trött, sov inte mycket inatt och inte mycket förra natten heller . Men jag ska bara sova tidigt ikv så löser det säg. Bilder kanske kommer senare, You know u love me, M !

Kommentera!

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410