kisses

helloo!
kom hem vid nio .
Elsa & jag & Hanna har fixat skit bra på litteraturen,
plus att nu har jag svarat på mina frågor också och skickat in.
Hanna& jag ska redovisa imrn , får lite knas på det för vi har inte förberätt ngt.
menmen,
ialf , jag var duktig som hittade mitt papper i min jätte stora hög av skolpapper.
haha det är många papper dt ! men jag ska nog logga ut
för jag har inte mycket mer att skriva & jag är sjukt trött .
sen måste jag plugga so också för det är så jobbigt, till fredag .
nej men sen blir lov ! shiiit vad skönt ! SOVA !
imrn ska jag kanske fixa med designen mera på bloggen och sen ska jag försöka
hinna göra 2 headars till . men nu så måste jag sova,
I know u love me, :)



på lördag läggs bloggen ner ..




juste jag ringde runt och sa att jag var från BlondinBella AB och frågade om ngn
ville sommarjobba, det gick inte som tänkt, för alla kom på att det var jag utom en.
förlåt Daniela det var jag som ringde. Puss !

Kommentera!
Postat av: Leonora - The Magic Memories

sv; ja visst var den ;D

allt väl?

2009-04-02 @ 06:40:51
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410