I Love honest people!

JAG ÄLSKAR DE HEDERLIGA MÄNNISKORNA I SVERIGE. Förstår ni varför? Om inte, JAG HAR FÅTT MIN KAMERA TILLBAKA ! OMG JAG ÄR SJUKT GLAD ! Pratade med Selma i tele så kom jag på att jag ej kollat på min mobil (eftersom vi satt ut lappar på dagen kanske någon ringt) så hämtade den och ungefär 2 minuter senare ringer en kille och bah;


Han -  Hur mycket är hittelönen på? *pratar otydligt, brytning*
Jag - Va ?
Han - hur mycket får man för kameran ? *pratar lite otydligt, brytning*
Jag - Va, jag hör inte vad du säger ?
Han - Jag har hittat din kamera, hur mycket får jag?
Jag - Ursäkta :s *ger tele till
pappa*

Pappa - Hej dett här är ..... har du hittat min dotters kamera?
Han - Hur mycket får jag för den?
Pappa - Vadå menar du om du inte får tillräckligt mycket så tar du den istället?


Sen pratar dom ett tag och sen åker vi och träffade honom , trodde först att han drev,
sen ärlig och sen blev jag osäker.
Men när vi kommer dit så hade hans dotter (på 7 år) hittat kameran och tagit hem den. Och han var jätte trevlig och sa att han drev när han frågade hur mycket får man? , han var ärlig med att han drev det vet jag ! Så jag fick tillbaka den och vi gav tjejen pengar (tänker inte säga summan - ifall någon vill ska ha kommenter om det) ! Så nu är jag sjukt glad, alla bilder var kvar så TACK SÅ JÄTTE MYCKET ! Ni kanske tycker jag överdriver, det är bara en kamera ? Men nej det är mer än så, den kostade ändå ganska mycket och betyder mycket för mig så tysta om ni har ngt annat och säga ! I LOVE HONEST PEOPLE !


Kommentera!

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410