hela dagen.

hej sötnosar.
jag vet att jag inte skrivit, men imorse hade jag abslut ingen lust att skriva och dagen har spenderats hos farmor så jag har inte haft tid.
igårkväll skrev jag väl ? så vi tar dagen.
började med att jag gick upp vid halv 11 typ & åt frukost & kollade på 90210.
sen stekte jag pannkakor, vilket jag är bäst på (a) , till bror & mig.
sen ca 1 stack jag till famor och städade ur hennes garderob & pratade med henne& tog det lugnt.
sen ungefär kvart i 6 tog jag bussen hem. och när jag klev av tror jag jag såg tjejen som spelar i ,
'I taket lyser stjärnorna' o så. 
Sen har jag sett secret life of american teenager & ätit middag och
elsa & hanna har försökt övertala mig i en timme att jag ska sova hos hanna ikväll .
dom har lyckats nu men jag är grymt trött så kommer somna nio ,
det blir inte mkt bilder nu men jag har inte lagt in i min dator så ni får leva med det.
ska kolla färdigt & sen sticker jag nog till hanna .
kisses ! hoppas ni haft en trevlig dag !

some techno shit, but who cares? :)

Kommentera!

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410