God morgon,

ja godmorgon, jag åt frukost halv tio, HALV TIO! tidigt ..
men ialf, idag ska det bli shopping ( om man hittar något i ingenstans) yesyes,
mina faoritbloggerskor är tbx förstår ni som jag mår bra haha (; .
Solen skiner ute & det är 10 grader varmt i skuggan just nu så kanske bortåt 22 eller ngt i solen?
det är ju fortf bara morgon så the sun, here it comes.
Jag ska slutablogga & fixa mig istl , vi åker ju hem idag - ikväll någon gång.
Och imrn ska jag ut till landet , bra om det är fint väder, så man kanske kan sola?
kanske bada? (a)
Nej nu ska jag lämna datorn, återgå till världen & läsa klart min GossipGirl - bok.
Så mer bilder and stuff får ni ikväll.
You know u love me, M !


sunny life ..

Kommentera!

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410