dagen har sin gång.

Har lite panik över skolan just nu så har inte hunnit blogga. men imrn eller ialf i övermorgon kommer ni få flera inlägg !
Idag så har jag ialf fått tbx ett no prov (ej det jag gjorde förra tisdagen) & sen har jag haft slöjd och det vanliga ni vet. Såg på Troja på Engelskan och lite sånt. Sen gick jag faktiskt direkt hem och började plugga franska . Det går inte speciellt bra, för jag behöver hjälp men jag får ingen. Och imrn börjar jag tio i tio faktiskt så kan sitta uppe ett tag. Ja .. livet rullar på, skolan är som den är, som vanligt helt enkelt . Och så ni vet , fixade mig på en halvtimme imorse! sjukt snabb jag är :o ! Men jag borde faktiskt sluta nu och innan veckans slut ska jag försöka ha gjort en ny design, men vi får se hur det blir med dt ! You know u love me, Matilda.


Kommentera!

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410