dagen,

Yesyes nu är jag hemma.
efter dagen var jag ute i solen lite, snackade med Gaybie & Hanna i kanske en halv timme och sen hem.
 
Ehm.. yes. Sen idag på skolan så upptäcker Hanna att det är sjukt mkt folk som står och hänger ut genom ett fönster och så ser hon att det är Desiree på andra sidan, på en balkongen med Shannon och någon mer, då hämtar hon mig (som sitter och ritar på bilden) haha så går vi dit och det är sjukt mkt folk som står och hänger ut genom fönstret och försöker snacka med dessie, haha typ 'Jag älskar dig!' , 'Dessie, varför ljuger du för? Jag såg att du rökte precis ju!' , yes hon stog och rökte där på balkongen, men jag tror det var mest uppmärksamhet hon var ute efter då, eftersom hon nästan bara stog och väntade på att folk skulle komma, men uppmärksamheten fick hon ju ialf, so it worked. Haha, jag läser som många fler hennes blogg, och de flesta läser ju pga att hon är så patetisk (vad jag hört ialf) men det är väl roligt för henne att få sin uppmärksamhet här i livet någon gång. Men jag kan ju bara tänka mig hur det skulle bli om hon kom in i skolan ? haha ja du, det skulle vart en scen det.

Men har ni haft det bra idag då? Själv har det varit helt okej , yesyes, lite jobbigt med skola men det lever man med.
Ska iväg om en timme , och ikväll är jag sjukt trött på att sitta hemma för att det har varit så konstigt / kallt väder så jag tänkte dra ut. But anyway, vad kan förbättra bloggen ? (a) . Jag tackar för svar då.
Kisses , Matilda.






Kommentera!
Postat av: Anonym

haha du har en bra blogg, men man kan ju alltid lägga in lite extra bilder och så.

2009-04-23 @ 15:42:33

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410