but not anymore

I am home ! Yes, idag har jag haft det som vanligt, skola, engelska, svenska, ni vet . Och italienska . Det gick helt okej och nu är jag hemma ! Men ska se lite desperate housewives, 90210, secret life of.. a ni förstår ! Och sen ikväll så drar jag ut lite för en gångs skull ! Dresscode kommer senare och kanske lite bilder men just nu så har jag inte tid med att ladda in bilder på datorn och allting, ska fixa annat . Plus vi har typ inga läxor/prov kvar som är särsklit stora nu i veckan så jag slipper plugga och fixa skolgrejer , bra va ? You know u love me, Matilda !

Minns ni vintern ? Det var ungefär en vecka sen det var noll gradit och kallt !

Kommentera!

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410