Olika !

Helluu igen . Jaapp ännu en dag har gått , varit m hanna och spelat spel ofc (a) . Just nu läser jag Blodsystar av Celia Rees om ni inte läst den gör det ! man fastnar i den haha den är ofantligt bra actually så läs den . Mitt andra tips har ngn sett Twiligt ? bästa filmen på länge , den är otroligt bra ! sen den det måste ni ! ifall ni inte visste så på bok heter twiligt : ' Om jag kunde drömma ' har inte läst den men den sägs vara great så . men ialf se filmen det måste du ! Såg den på bio med vänner . okej nej ska inte snacka mer om filmen haha deet vet jag redan en som gör så man tröttnar verkligen .. nä det jag ville säga var nästa bok jag ska läsa är ' när jag hör din rösttvåan t  ' om jag kunde drömma '  ;) det finns ju fyra böcker oså . haha snackar mkt om böcker menmen den första boken jag läste m Celia Rees var ' Den grymma leken ' det var för 3/4 år sen men tyckte den var great also fast vene vad jag skulle tycka nu .  - Okej ngn som sett Selma 'serien' som går ? what do you think about it ? nä okej måste fixxa grejjern nu . Cya ofc !


Kommentera!

Kommentera(a) :

Ditt namn? :
Kom ihåg dig :D ?

E-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Ditt bloggnamn ? :

Ja, vad var det du ville nurå? :)§ :

Trackback
http://stats.blogg.se/?id=438410